Jak nakupovat

Jak objednat?


a) Vložením zboží do nákupního košíku na www.mojemincovna.cz a následným vyplněním objednávkového formuláře.

b) Zavoláním na zákaznickou linku 844 911 911 (v pracovní dny od 9 do 17 hod.). Náš operátor s Vámi objednávku ochotně vyplní. Cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).

Jak zaplatit?


Platba při převzetí zboží
Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele. Částku hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo přímo na pobočce pošty, kde je Vaše zásilka uložena.

Platba kartou
Za nákup zaplatíte ihned po odeslání  objednávky prostřednictvím nezávislé platební brány ComGate, jež je licensováným subjektem pro platební transakce podléhající dohledu České národní banky

Platba bankovním převodem
Za zboží zaplatíte ihned po odeslání objednávky převodem z Vašeho účtu na číslo účtu: 2601687521/2010, jako variabilní symbol prosím vždy použijte číslo objednávky. Pokyny pro platbu obdržíte v potvrzení objednávky na Vaši e-mailovou adresu.

Zboží je rezervováno po dobu 7 kalendářních dní, pokud nedojde k úhradě je objednávka automaticky stornována. V případě potřeby prodloužit termín splatnosti kontaktujte ve stanovené lhůtě 7 dní náš zákaznický servis.

Jak bude zásilka dopravena?


Zboží je zasíláno pouze prostřednictvím služeb České pošty, s.p.
 

Jak postupovat v případě poškození zboží během přepravy?


Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat osobně v den doručení na jakékoliv pobočce České pošty, a oznámit tuto skutečnost naši společnosti.


V případě dotazů neváhejte kontaktovat náš Zákaznický servis na telefonním čísle 844 911 911 (v pracovní dny od 9 do 17 hod.). Cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).