U nákupů nad 1 999 Kč jsou položky poštovného, balného, dopravy účtovány za 0,- Kč.

Platba formou dobírky je účtována u všech nákupů sazbou 49,- Kč.



Jak objednat?


1/ vložením zboží do nákupního košíku na www.mojemincovna.cz a následným vyplněním objednávkového formuláře

2/ zavoláním na zákaznickou linku 844 911 911 (v pracovní dny 9 - 17 h) - náš operátor s Vámi objednávku ochotně vyplní
    Upozornění: cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).


Jak zaplatit?


Platba při převzetí zboží

Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele.
Částku hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo přímo na pobočce pošty, kde je Vaše zásilka uložena.


Platba bankovním převodem

Za zboží zaplatíte ihned po odeslání objednávky převodem z Vašeho účtu na číslo účtu:115-2181150217/0100, jako variabilní symbol prosím vždy použijte číslo objednávky.
Pokyny pro platbu obdržíte v potvrzení objednávky na Vaši e-mailovou adresu.

Zboží je rezervováno po dobu 7 kalendářních dní, pokud nedojde k úhradě je objednávka automaticky stornována.
V případě potřeby prodloužit termín splatnosti kontaktujte ve stanovené lhůtě 7 dní náš zákaznický servis.


Platba platební kartou - platební brána ComGate

Volba pro okamžité bezhotovostní platby. Svůj nákup můžete zaplatit platební kartou (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron),
nebo – pokud využíváte internetbanking – prostřednictvím platební brány pro bankovní převody.
Platba tak proběhne ihned při objednávce a s okamžitým potvrzením o zaplacení.
Po dokončení objednávky budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde jednoduše schválíte příkaz k úhradě.

Při volbě platby kartou se dostanete do aplikace, kde zadáte požadované údaje a platbu potvrdíte. My se ihned dozvíme, že byla platba provedena a můžeme obratem expedovat zboží.
Nemusíte mít přitom strach, že byste přišli o peníze.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou vaší banky a nikdo jiný než vy a banka je nevidí.
Platby kartou jsou zabezpečeny systémem 3D Secure.

 

Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu poskytovatele služeb platební brány společnosti ComGate Payments a.s.


Jak bude zásilka dopravena?


Zboží je zasíláno pouze prostřednictvím služby Cenné psaní nebo Cenný balík České pošty, s.p.
Zásilka je bezpečně uzavřena, pojištěna na plnou hodnotu zboží a doručována do vlastních rukou zákazníka.


Jak postupovat v případě poškození zboží během přepravy?


Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat osobně v den doručení
na jakékoliv pobočce České pošty, a oznámit tuto skutečnost naši společnosti.


V případě dotazů neváhejte kontaktovat náš Zákaznický servis na telefonním čísle 844 911 911 (v pracovní dny 9 - 17 h).
Upozornění: cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace