Jak nakupovat

Jak objednat?


a) Vložením zboží do nákupního košíku na www.mojemincovna.cz a následným vyplněním objednávkového formuláře.

b) Zavoláním na zákaznickou linku 844 911 911 (v pracovní dny od 9 do 17 hod.). Náš operátor s Vámi objednávku ochotně vyplní. Cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).

Jak zaplatit?


Platba při převzetí zboží Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele. Částku hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo přímo na pobočce pošty, kde je Vaše zásilka uložena.

Platba bankovním převodem Za zboží zaplatíte ihned po odeslání objednávky převodem z Vašeho účtu na číslo účtu: 2601687521/2010, jako variabilní symbol prosím vždy použijte číslo objednávky. Pokyny pro platbu obdržíte v potvrzení objednávky na Vaši e-mailovou adresu.

Zboží je rezervováno po dobu 7 kalendářních dní, pokud nedojde k úhradě je objednávka automaticky stornována. V případě potřeby prodloužit termín splatnosti kontaktujte ve stanovené lhůtě 7 dní náš zákaznický servis.

Upozornění: Platba kartou přes platební bránu bude zprovozněna v nejbližším možném termínu.

 

Jak bude zásilka dopravena?


Zboží je zasíláno pouze prostřednictvím služby Cenné psaní nebo Cenný balík České pošty, s.p. Zásilka je bezpečně uzavřena, pojištěna na plnou hodnotu zboží a doručována do vlastních rukou zákazníka.

Jak postupovat v případě poškození zboží během přepravy?


Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat osobně v den doručení na jakékoliv pobočce České pošty, a oznámit tuto skutečnost naši společnosti.


V případě dotazů neváhejte kontaktovat náš Zákaznický servis na telefonním čísle 844 911 911 (v pracovní dny od 9 do 17 hod.). Cena volání na zákaznickou linku je určena Vaším telefonním tarifem (modrá linka).