Spolehlivý partner sběratelů zlatých a stříbrných pamětních mincí a medailí

Otázky a odpovědi

KOLEKCE

1. Co pro mě znamená, když začnu sbírat kolekci?
Rozhodnete-li se vstoupit do jedné z našich exkluzivních kolekcí, budete dostávat ve frekvenci přibližně jednou za 4 týdny zásilku s vybranými numismaty a budete si tak moci užívat bez starostí radosti ze sbírání.

2. Nemám zájem o pravidelné zasílání mincí/medailí, chci si o objednat jen jeden konkrétní produkt. Jak mám postupovat?
Společnost Moje mincovna CZ nabízí nejen široký výběr jednotlivých produktů, ale i celé sbírky. Před objednávkou si proto prosím ověřte, zda se jedná o kolekci či nikoliv.

3. Chci přerušit/ukončit sbírání kolekce. Jak mám postupovat?
Kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu. Sbírání lze kdykoliv přerušit či ukončit. Zároveň ale existuje možnost se ke sbírání numismatů opět vrátit, pokud již není limitace dané kolekce vyčerpána.

4. Jak zjistím, kolik mincí/medailí obsahuje konkrétní kolekce?
Kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu. Naši operátoři Vám zašlou počet a jmenný seznam numismatů pro danou sbírku. Je nicméně nutno upozornit, že některé kolekce jsou tzv. otevřené. To znamená, že tyto sbírky jsou postupně rozšiřovány o další mince či medaile.


OBJEDNÁVKA

1. Jak mohou objednat Vaše zboží?
Zboží lze objednat vložením do nákupního košíku na www.mojemincovna.cz a následným vyplněním objednávkového formuláře. Zároveň lze kontaktovat náš zákaznický servis na 844 911 911. Naši operátoři s Vámi objednávku ochotně vyplní (cena volání je určena Vaším telefonním tarifem).

2. Jakým způsobem uhradím objednávku?
Při objednávce učiněné přímo na webových stránkách www.mojemincovna.cz Vám bude nabídnuta možnost uhradit objednávku platební kartou nebo dobírkovou službou České pošty. Pokud objednávku učiníte telefonicky prostřednictvím zákaznického servisu pak Vám můžeme také na vyžádání zaslat na Váš e-mail platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částku) pro platbu převodem z účtu.

3. Jak zjistím aktuální stav objednávky?
Pokud jste doposud neobdrželi podací číslo zásilky, kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu. Naši operátoři jsou Vám vždy k dispozici v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

4. Mohu stornovat objednávku?
Pokud zásilka ještě nebyla předána dopravci, lze ji ve většině případů stornovat. Pro storno objednávky prosím kontaktujte náš tým zákaznického servisu.

5. Jak zjistím dostupnost zboží?
Veškeré produkty, které jsou vystaveny na našich webových stránkách, jsou obvykle dostupné skladem. Nicméně je důležité upozornit, že některé z nich pouze v posledním exempláři. Pro dostupnost produktů, které jsou momentálně označeny jako vyprodané, prosím kontaktujte náš tým zákaznického servisu.
 

DORUČENÍ

1. Kdo doručuje Vaše zásilky?
Zboží je zasíláno výhradně prostřednictvím služeb České pošty.

2. Jaká je cena doručení zboží?
Cena se liší v závislosti na druhu zásilky. Pro více informací prosím klikněte zde (odkaz na Doprava a platba).

3. Jak dlouho trvá doručení zboží?
Objednávky expedujeme v co nejkratším možném termínu. Většina zásilek je doručena do jednoho pracovního týdne od data objednání. Pokud Vaše zásilka nebyla doručena do dvou pracovních týdnů, kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu.

4. Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?
Informace o zásilce Vám budou předány e-mailem v den jejího podání dopravci.

5. V jaké časové lhůtě musím zboží vyzvednout?
Doba uložení zásilky se liší podle typu zásilky, ale zpravidla je úložní doba 7-14 dnů. Pro více informací prosím kontaktujte pobočku České pošty s podacím číslem zásilky.

6. Lze si objednávku vyzvednout osobně?
Společnost Moje mincovna CZ nedisponuje kamenným obchodem, a proto nelze vyzvednout zakoupené produkty osobně.
 

REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1. Chci zboží vrátit. Jak to mám udělat?
Máte právo od Kupní smlouvy bez uvedení důvodu odstoupit, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne dodání zboží. Kupující vrátí dodané zboží se všemi součástmi na své náklady zpět odesláním na adresu Moje mincovna CZ, P.O.Box 87, Praha 025, 225 87, a to v originálním obalu (kapsli), se všemi přiloženými doklady a originálním účtem, pokud je má k dispozici. Kupující si uschová doklad o odeslání zásilky.

2. Mince/medaile, kterou jste mi zaslali, je poškozená. Jak postupovat?
Kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu s detailním popisem a fotografií daného poškození. Jakmile numismat obdržíme, pečlivě jej prohlédneme a budeme Vás s nálezem a dalším postupem kontaktovat.
 

OSTATNÍ

1. Jak zaručujete kvalitu produktů, které prodáváte?
Naše mince a medaile jsou doručovány společně s certifikátem autentičnosti, který zaručuje pravost, původ a technické specifikace daného numismatu.

2. Nepřeji si dostávat reklamní nabídky poštou, telefonem nebo e-mailem. Jak postupovat?
Kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu a sdělte formu komunikace, které dáváte přednost.